דלג לתוכן

אמצעי זהירות ותופעות לוואי אחרי טיפול ביוד רדיואקטיבי

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/10/2008
1 דקות קריאה

שאלה:

השבוע קיבלתי טיפול ביוד בגלל יתר תריסיות. קיבלתי כמות של 16 ונשארתי בבידוד במשך 4 ימים מלאים, וביום ה-5 חיבקתי את בני בן ה-10. האם זה בסדר? רק לאחר 5 ימים התחיל לכאוב לי מאוד הגרון. האם זה סביר?

תשובה:

לאחר טיפול ביוד רדיואקטיבי חשוב מאוד להקפיד על בידוד המטופל, וזאת על מנת למנוע נזק לבני הבית. במקרה שלך נראה שהקפדת על בידוד למשך זמן הגיוני, ועל כן נראה שטוב עשית שחיבקת את בנך. בכל אופן, אם עליך לעבור טיפול נוסף בהמשך, התעקשי על קבלת הוראות מדוייקות לגבי משך זמן הבידוד. מידע נוסף תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_090108_3.asp
רופאים בתחום
ד"ר פבל שמולבסקי
ד"ר פבל שמולבסקי כירורגיה
ד"ר דן פיינגולד
ד"ר דן פיינגולד רפואת שיניים
ד"ר דמיטרי אזרוב
ד"ר דמיטרי אזרוב וטרינרים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו