דלג לתוכן
אני בהריון שבוע 5 וחצי. לפני 4-כ חודשים גיליתי גוש בשד שמאל בסמוך לבית ה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/10/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בהריון שבוע 5 וחצי. לפני 4-כ חודשים גיליתי גוש בשד שמאל בסמוך לבית השחי. הגוש נמצא שפיר ובגודל 11 מ"מ. היום עשיתי שוב אולטרסאונד, הגוש הכפיל את גודלו -כ- 21 מ"מ. שלחו אותי לביופסיה. האם יש מקום לדאגה ? כמו כן לפני 5 ימים עשיתי אולטרסאונד וגינלי ולא נמצא דופק לעובר. הרופא אמר שלא נסיק מסקנות כי העובר קטן מידי, וננסה שוב בעוד שבוע- שבועיים. באיזה גיל אפשר לחוש בדופק העובר ?

תשובה:
דופק עוברי באולטרסאונד מודגם בד"כ בשבוע שישי, אפילו שביעי. לגבי הגוש - תיתכן עליה בגודל בעקבות השפעה הורמונלית. כל עוד הגוש שפיר מומלץ מעקב בלבד.
רופאים בתחום
ד"ר אלכסיי בונין
ד"ר אלכסיי בונין אורתופדיה
סגן מנהל מחלקת אורתופדיה בסורוקה
מרפאת פירוב דנט
מרפאת פירוב דנט רפואת שיניים
4.9
( 13 חוות דעת )
"חוויה טובה"
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו