דלג לתוכן
דופק גבוה בעת הליכה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני לא במיוחד בכושר. בהליכה מהירה של כשעה עד שעה ורבע הדופק שלי כ-140. מהו פרק הזמן שיש לצפות לירידת הדופק לנורמלי? גם לאחר כחצי שעה של מנוחה הדופק שלי עדיין גבוה: כ-120 עד 130 בהליכה איטית. היש מקום לדאגה?

תשובה:
אין סיבה לדאגה. אתה לא בכושר. התחל לעסוק בספורט בהדרגה, ועבור בדיקת ארגומטריה ואקג. בהצלחה ד"ר משה ארוך - רופא משפחה ומתמחה ברפואת ספורט
רופאים בתחום
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין
ד"ר יקטרינה שיפרשטיין רפואת שיניים
רפואת שיינים לילדים, כירורגיה פה ולסת, פרוטטיקה מתקדמת
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
ד"ר משה מלכין
ד"ר משה מלכין עיניים
4.9
( 465 חוות דעת )
"עברתי ניתוח קטרקט אחד ואני מחכה לבא. ד"ר מלכין הוא מקצוען מצוין, קשוב ורופא טוב מאוד."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו