דלג לתוכן
איבוד נוזלים מהגוף
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/10/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

האם כאשר הלחות גבוהה יותר, מזיעים יותר או פחות מאשר בלחות נמוכה יותר? כלומר, האם כאשר הלחות גבוהה מאבדים יותר נוזלים או פחות מאשר כאשר הלחות נמוכה? אובדן נוזלי גוף אינו קורה בהזעה בלבד, אלא גם דרך נשימה, הצואה והשתן. האוויר שאנו נושמים בכל תנאי לחות יוצא חזרה (בנשיפה) ב-100% לחות. לכן, ככל שהלחות נמוכה יותר וככל שאנו נושמים יותר, אנו מאבדים יותר נוזלים. בזיעה מאבדים גם נוזלים וגם מלחים. תוכל לקבל מידע נוסף במכון הלר לפיזיולוגיה או במכון וינגייט, אצל מומחים לרפואת ספורט. ד"ר אייל לשם

תשובה:
היחידה למחלות זיהומיותביה"ח שיבא - תל השומר
רופאים בתחום
ד"ר אסף פרימן
ד"ר אסף פרימן עיניים
מנהל שירות הקרנית בבית חולים מאיר
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5.0
( 15 חוות דעת )
"אחרי הרבה ביקורות טובות שקיבלתי מחברות שלי על ד"ר דימול הגעתי אליה עם הבת שלי, והבנתי במה מדובר ... מקצועית, יסודית, לא מפספסת אף בדיקה, מסבירה כל פרט בתהליך וזמינה לכל שאלה.. הבת שלי ממש הרגישה בנוח איתה לדבר ולשתף בתהליך .. לא מובן מאליו"
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו