דלג לתוכן
שימוש בתרופה ריזאטריפטאן בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/01/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

אני כנראה בתחילת הריון. בגלל התקף מיגרנה נטלתי ריזאטריפטאן. מה הסיכון בנטילת תרופה זו והאם פגעתי בעובר שלי?

תשובה:
ריזאטריפטאן משתייכת לקבוצה C , כלומר: לא בוצעו מחקרים מבוקרים בבני אדם, והמחקרים בחיות היו חיוביים או לא חד- משמעיים. בחלק מהמחקרים בבעלי חיים נמצאה עליה מופחתת במשקל בצאצאים, השפעה רעילה על ההתפתחות ועליה בתמותה. אם השתמשת רק בכדור אחד, אני לא מאמינה שתהיה לזה השפעה, אך אם מדובר בשימוש קבוע - עלייך להתייעץ עם רופא/ת הנשים המטפל/ת שלך.
רופאים בתחום
ד"ר יריב שטבהולץ
ד"ר יריב שטבהולץ הסרת צלקות אקנה בלייזר
4.9
( 48 חוות דעת )
"אני מרוצה מאוד מהטיפול. שיפר לי דרסטית את איכות החיים."
ד"ר ווהבי ווהבי
ד"ר ווהבי ווהבי עיניים
4.9
( 12 חוות דעת )
"רופא מעולה מאיר פנים עים סבלנות רבה שמחים תמיד להמליץ עליו .."
ד"ר עדי נצר
ד"ר עדי נצר רפואת ספורט
רופא ספורט ראשוני | מומחה ברפואת משפחה | רופא קבוצה מכבי ת"א כדורגל
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו