דלג לתוכן
חזרה של אקנה אחרי הפסקת השימוש בגלולות למניעת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 23. הפסקתי ליטול גלולות לפני 4 חודשים ומאז הפנים שלי התמלאו באקנה, מצב שהיה לי כשהייתי צעירה יותר. אני רוצה להיכנס להריון. האם אפשר לטפל באקנה? או שפשוט לחכות בסבלנות שהגוף יתנקה מרעלים?

תשובה:
התופעה נורמלית לחלוטין. האקנה היא תוצאה של שינויים הורמונליים ולא כתוצאה מ"ניקוי הגוף". לרוב, ההורמונים חוזרים לאיזון, וכך גם מצב האקנה. אם האקנה מהווה בעיה אסתטית עבורך, פני לרופא עור, שימליץ לך על תכשירים יעילים ובטוחים לשימוש גם בהריון. בהצלחה! ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
פרופ' דב היימר
פרופ' דב היימר ריאות
רופא ריאות, לשעבר מנהל יחידת הריאות בסורוקה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו