דלג לתוכן
פריחה ממקור אלרגי שהגיבה לטיפול
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

כשהלכתי לישון הרגשתי גירוד עז בכל הגוף ולא יכולתי להירדם. בשלוש לפנות בוקר קמתי לשירותים, וראיתי במראה שהפנים שלי אדומות, אזור החזה והגב העליון אדום, ובשאר הגוף, למעט כפות הרגליים, היו לי נקודות שנראו כמו עקיצות. בבוקר הכל נעלם, למעט גירוד חזק ואודם ברגליים. לקחתי כדור (אלרג'י) נגד אלרגיה ואחרי שעתיים הכל נעלם. האם זה דומה לשלב השני במחלת העגבת? האם השלב השני של המחלה כה מגרד ונעלם לאחר מספר שעות?

תשובה:
ממש לא. זה נשמע כמו אלרגיה פשוטה ורגילה. הפריחה של מחלת העגבת מלווה בדרך כלל בחום, אינה גורמת להאדמה של כל הפנים, מופיעה גם בכפות הידיים, ובדרך כלל אינה באה ונעלמת לאחר כמה שעות. בברכה ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני
רופאים בתחום
ד"ר הדר קולב
ד"ר הדר קולב נוירולוגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בעל ידע נרחב ומקיף בתחום, לרבות בחידושים האחרונים. מאוד יסודית ונעימה"
ד"ר דניאל בנקובסקי
ד"ר דניאל בנקובסקי נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחה בנוירולוגיה והתפתחות הילד | אבחון מקיף: אוטיזם, קשב וריכוז, שיתוק מוחין, פגים, מלווה ילדים ומשפחות לאורך הדרך
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו