דלג לתוכן
תרומת דם אחרי טיפולי כמותרפיה והקרנות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

האם למי שעבר טיפולים כמותרפיים והקרנות לפני 13 שנה מותר לתרום דם?

תשובה:
אם את אדם בריא וכל המעקב האונקולוגי לאחר מחלת הסרטן היה תקין, לא נראה לי שיש מניעה למתן תרומת דם. בכל מקרה, לא ציינת את סוג הסרטן שסבלת ממנו, ותוכלי לקבל מידע ספציפי נוסף דרך האגודה למלחמה בסרטן או אם תפני אלינו שוב עם הפרטים המלאים. בברכה, ד"ר אלעד איכנולד - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר קרן גבע
ד"ר קרן גבע נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחית בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד, מנהלת את היחידה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מאיר, כפר-סבא
פרופ' נועה גפן
פרופ' נועה גפן עיניים
מומחית ברפואת עיניים, מנתחת קטרקט וגלאוקומה, מנהלת שירות הגלאוקומה בבתי החולים בלינסון והשרון, מרכז רפואי רבין, פ"ת
ד"ר חגי אביזמר
ד"ר חגי אביזמר עיניים
5
( 24 חוות דעת )
"דר חגי אביזמר מקצוען,נעים,במהלך ניתוח שעברתי הסביר כל תהליך שעושה בקיצור הרגשתי בידים טובות ומקצועיות, סמכתי עליו ב-100%"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו