דלג לתוכן
חיסון לאדמת והריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

ביצעתי בדיקות דם שלפני כניסה להריון, ונמצא שאיני מחוסנת מפני אדמת. עדיין לא ביצעתי חיסון וכעת אני חושבת שאולי נכנסתי להריון. אם זה אכן המצב, כיצד עלי לפעול? האם ניתן לקבל את החיסון במהלך ההריון? האם הסיכון להידבק במחלה גבוה? בקיצור - מה לעשות?

תשובה:
אם את בהריון, את לא יכולה להתחסן נגד אדמת. אם את לא בהריון, ניתן לעשות את החיסון ולהימנע אחרי קבלתו במשך שלושה חודשים מכניסה להריון. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
 ראודה מאדי
ראודה מאדי סחרחורת
5.0
( 107 חוות דעת )
"מטפלת מדהימה עם נסיון רב. אישיות מדהימה. פשוט כיף להגיע אליה לטיפול מכל הבחינות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו