דלג לתוכן
אני ואשתי מנסים להיכנס להריון כבר 4 חודשים. אשתי סובלת מחוסר בבלוטת התרי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 15/11/2004
1 דקות קריאה
שאלה:

אני ואשתי מנסים להיכנס להריון כבר 4 חודשים. אשתי סובלת מחוסר בבלוטת התריס אך מטופלת באלטרוקסין (200 מ"ג ביום). אני בעברי עברתי שני ניתוחים של הרניה (שבר - קילה), עד כה אני מניח ומקווה שאין קשר לאי כניסה להריון שלי ושל בת זוגתי בשל מה שציינתי כבר. הדבר הנוסף ממנו אני סובל זה וריקוצלה, וכאן מגיעה השאלה העיקרית : האם זו הבעיה העיקרית ועלינו לדאוג??? ואם כן, מה הטיפול המומלץ ביותר?

תשובה:
אני מציעה פניה מסודרת למרפאת פריון, ביצוע ספירות זרע ובדיקות נוספות על מנת לברר מדוע אינכם מצליחים להרות.
רופאים בתחום
מיכל אלון
מיכל אלון טיפול
מומחית להתפתחות תינוקות
ד"ר גיא מעוז
ד"ר גיא מעוז אורתופדיה
5
( 4 חוות דעת )
"הגעתי לאחר שהות של יומיים ברשימת המתנה, כל הכבוד.. טיפול ואבחנות מצוינות (למיטב הבנתי)."
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו