דלג לתוכן
נטילת אלטרוקסין ביום של בדיקת TSH בדם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/11/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 38, סובלת מתת-פעילות של בלוטת התריס ולוקחת אלטרוקסין במינון 50mg. האם ביום בדיקת רמת ה- TSH בדם עלי ליטול את הכדור, או שעדיף להימנע מנטילתו כמה ימים לפני הבדיקה, או שזה לא משנה?

תשובה:
רק ביום של בדיקת דם עדיף לקחת את הכדור אחרי הבדיקה, אך לא לדלג על מנה. בימים לפני כן אין שום בעיה לקחת כרגיל. ד"ר קרן מאיר-שפריר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
ד"ר רוברט הפנר
ד"ר רוברט הפנר קרדיולוגיה
5
( 14 חוות דעת )
"קיבלתי יחס אישי, מקצועי ורגיש."
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו