דלג לתוכן
מה אומרות תוצאות המעבדה הבאות? CMV IGG 420 AU/ML CMV IGM NEGATIV
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

מה אומרות תוצאות המעבדה הבאות? CMV IGG 420 AU/ML CMV IGM NEGATIVE HAV IGG POSITIVE

תשובה:
הן אומרות: א. שנחשפת בעבר לנגיף ה CMV הגורם למחלה דמויית מחלת הנשיקה, אך אינך חולה כמחלה זו כעת. ב. שנחשפת בעבר לצהבת זיהומית מסוג A ע"י חיסון או הדבקות.
רופאים בתחום
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
ד"ר יוסי הר-טוב
ד"ר יוסי הר-טוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 24 חוות דעת )
"ד"ר יוסי הרטוב מומחה בתחומו. הגעתי אליו דרך מספר המלצות של אחיות ורופאים שהמליצו רק עליו. מקצועי ומאוד קפדן. בדק אותי בדקדקנות. רגיש ואנושי, האזין ונתן תשומת לב רבה לכל שאלה ובקשה שלי. אני מגיעה אליו לבדיקה לפחות פעמיים כל הריון, בידיעה שאני מטופלת אצל הרופא הכי טוב, ויכולה להמשיך את ההריון ברוגע וביטחון."
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 44 חוות דעת )
"זה ביקורי הראשון אצל ד"ר נסיה לנג פרנקו.לא הכרתי אותה בעבר. ברצוני לציין את היחס האישי החם והנעים.דר נסיהרופאה לדוגמא זה זמן רב שלא פגשתי רופאה מדהימה דקדקנית.בעשיה מקצועית במלוא המובן. מקדישה את מלוא זמנה. יישר כח 🌹"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו