דלג לתוכן
אין ביוץ טבעי?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2007 תאריך עדכון: 30/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

היום קיבלתי את התשובות לבדיקת דם שעשיתי לרמות ההורמונים. הרופא אמר לי שבדיקת הביוץ מראה שאני מתחת למינימום, זאת אומרת שאין לי ביוץ. רציתי לדעת מה אני עושה במצב כזה? הפחידו אותי המילים "להתחיל לעשות טיפול". מה אני אמורה לעשות עכשיו?

תשובה:
כאשר אין ביוץ טבעי, ניתן לקחת כדורים שונים, כדוגמת איקאקלומין, הגורמים לביוץ. אני מאמינה שהרופא שלך יסביר לך על כדורים אלה או אחרים אם יחליט כי הגיע הזמן להשתמש בהם. מכיוון שלא כתבת את ערכי ההורמונים שנמצאו אצלך ולא ציינת בעיה שאת יודעת עליה, לא אוכל לענות באופן יותר ספציפי. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
 מרפאת אייקו eyeco
מרפאת אייקו eyeco עיניים
4.9
( 155 חוות דעת )
"צוות מקצועי שטיפל ביעילות, ללא המתנה כלל וטיפל גם מול חברת הביטוח במהירות וביעילות תוך מתן הסברים בכל שלב. מומלץ בהחלט"
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
 איילת גייר - השתלות שיער וטיפולים מתקדמים
איילת גייר - השתלות שיער וטיפולים מתקדמים השתלת שיער
החברה נולדה מתוך חזון אמיתי: לאפשר לגברים ולנשים בישראל להגשים את החלום לשיער מלא, טבעי ובריא – בדרך המקצועית, האחראית והאישית ביותר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו