דלג לתוכן
בדיקת מנטו חוזרת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2009 תאריך עדכון: 08/06/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 22. לקראת לימודי פיזיותרפיה הייתי צריכה לעשות טסט מנטו. אמרו לי לחזור אחרי כמה ימים, וכשחזרתי נאמר לי שאני צריכה לעשות את הבדיקה מחדש, כי לא היתה שום תגובה בעור שלי לזריקה. האם זה אומר משהו רע? בתור ילדה חוסנתי נגד שחפת, ובשנת 2000 נעשה לי טסט

תשובה:
היחידה למחלות זיהומיות ביה"ח שיבא - תל השומר

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר פבלו אריאל רויטמן
ד"ר פבלו אריאל רויטמן פסיכיאטריה
4.9
( 38 חוות דעת )
"הגענו לדוקטור רויטמן בעקבות המלצות משני אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש והם צדקו לגמרי. דוקטור רויטמן הראה ידע רב ניסיון רב ויכולת אבחון מצויינת . החוויה היא שיש עם מי לדבר גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. מישהו שמבין שיודע ושאכפת לו. לאחר התנסות עם הרבה פסיכיאטרים מדובר ממש בחוויה מתקנת. תודה."
ד"ר רני ברנע
ד"ר רני ברנע נוירולוגיה
5
( 39 חוות דעת )
"דר ברנע נתן תחושה טובה של ביטחון ותקווה"
ד"ר יואב איזנברג
ד"ר יואב איזנברג אנדוקרינולוגיה
אנדוקרינולוג בכיר בשרותי בריאות כללית, תל אביב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו