דלג לתוכן
עקצוץ ברגל וסוכרת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/11/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 38. לפני שבועות ספורים החל כאב או עקצוץ בצד החיצוני של אחת מכפות רגליי. הכאב לא היה חזק, אולם עקבי. בינתיים הכאב חלף לחלוטין. לאור היסטוריה של סוכרת במשפחה (סבתא ודוד), האם ייתכן שהכאב הוא סימפטום של סוכרת (כאב נוירופתי?) האם עלי להיבדק?

תשובה:
הכאבים הנוירופתיים אצל חולי סוכרת מופיעים לאחר שנים רבות של מחלה, כמעט אף פעם לא כסימן ראשון של קיומה. אני מניחה שאת עושה בדיקות דם מדי פעם, לכן לא סביר שבאישה בגילך, שעד עתה לא היתה אצלה עדות לסוכרת, יופיע כאב נוירופתי סוכרתי כהתייצגות ראשונה של המחלה. ד"ר קרן מאיר-שפריר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל שושני
ד"ר מיכאל שושני רפואת שיניים
מומחה ברפואת שיניים לילדים ולנוער, רופא בכיר במחלקה לרפואת שיניים לילדים בהדסה עין כרם
ד"ר רמית מעוז-סגל
ד"ר רמית מעוז-סגל אלרגיה ואימונולוגיה
4.9
( 23 חוות דעת )
"רופאה מאוד נחמדה יחס טוב מסבירה יפה וטיפול טוב"
פרופ' אורי רוגובסקי
פרופ' אורי רוגובסקי פנימית
מומחה ברפואה פנימית | רופא בכיר מחלקת פנימית ג' במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי איכילוב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו