דלג לתוכן

מקורות תזונתיים לחומצות שומן אומגה 3

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/09/2010 תאריך עדכון: 09/05/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני בת 69. אחרי שני נסיונות להשתמש בתוסף מזון אומגה 3 נוכחתי לדעת שזה גורם לי כאבים בבטן. האם יש אפשרות לקבל את החומר הזה בדרך אחרת, פרט לאכילת דגים?

תשובה:

מקורות תזונתיים לחומצות שומן מסוג אומגה 3 הם דגים מהים הצפוני (כמו מקרל, טונה, סלמון, הליבוט), אגוזי מלך, זרעי פשתן ושמן קנולה. אם את מתקשה לשלב בתזונה מקורות לאומגה 3, אני ממליצה לך לנסות בשנית את הכמוסה שניסית או לנסות כמוסה של חברה אחרת. כאבי בטן כתופעת לוואי של נטילת תוסף אומגה 3 אינה נפוצה. בברכה, נטע מלחי -דיאטנית קלינית דואר אלקטרוני: netta_m@015.net.il
רופאים בתחום
ד"ר ברנרד דוידוביץ
ד"ר ברנרד דוידוביץ כירורגיה
פרופ' שלמה ללצ'וק
פרופ' שלמה ללצ'וק כירורגיה
ד"ר אלכסנדר לבדב
ד"ר אלכסנדר לבדב כירורגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו