דלג לתוכן
נפיחות וגזים אחרי ניתוחים גינקולוגיים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 63, ואני סובלת מדי כמה חודשים מנפיחות בבטן, גזים מתרוצצים ומכאיבים, חום, ובחילה. עברתי 4 ניתוחים גינקולוגיים עם פתיחת הבטן, וידוע לי שיש לי הרבה הידבקויות. האם יש קשר בין התופעות האלה לבין הניתוחים? מה התופעה, ואיך למנוע אותה או לטפל בה? הבעיות שאת סובלת מהן יכולות להיות עקב חסימות מעי דק חולפות, או עקב הידבקויות בחלל הבטן לאחר ניתוחים, אולם יכולות להיות להן גם סיבות אחרות. הסיבות השכיחות יותר כוללות תסמונת המעי הרגיז (Irritable Bowel Syndrome או IBS) או ממצא אורגני מסוג היצרות דופן המעי, פוליפ או גידול, היכול לגרום לחסימות חלקיות של המעי ולהפרעות אותן את מציינת. אני ממליץ לך לפנות לרופא גסטרואנטרולוג או לרופא כירורג המתמחה בהפרעות מערכת העיכול. סביר שתופני לביצוע מספר בדיקות וביניהן גם בדיקות הדמיה של מערכת העיכול. רק לאחר השלמת הבדיקות ניתן יהיה לייעץ לך לגבי טיפול מתאים. בברכה ד"ר נחום ורבין

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית
רופאים בתחום
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן כירופרקטיקה
כרופא כירופרקט אני מעניק לכם כירופרקטיקה עדינה-טיפול הכי יעיל לפריצות דיסק ומפרקים אחרים בגוף
פרופ' לאון גרינהאוס
פרופ' לאון גרינהאוס פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה באבחון וטיפול דיכאון, חרדה, מאניה דיפרסיה ומצבים פסיכיאטרים מורכבים-פרופסור אמריטוב האוניברסיטה העברית, לשעבר מנהל בית חולים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו