דלג לתוכן
הצורך בנטילת חומצה פולית לפני כניסה להריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/11/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

האם יכול להיות נזק אם נכנסתי להריון ללא נטילת חומצה פולית והתחלתי ליטול אותה מייד עם ה"גילוי" של ההריון, בכמות של 800 מ"ג?

תשובה:
תאורטית יש לעקוב אחר התפתחות מערכת העצבים המרכזית של העובר, כיוון שחסר חומצה פולית גורם למומים פתוחים בה. גילוי בעיה יכול להתבצע על- ידי בדיקת דם ואולטרסאונד.
רופאים בתחום
ד"ר תמר קורן
ד"ר תמר קורן עור ומין
5
( 12 חוות דעת )
"ד"ר תמר קורן מקצועית ונעימה. יסודית ואדיבה. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות."
ד"ר יניב דותן
ד"ר יניב דותן ריאות
4.9
( 65 חוות דעת )
"רופא מקצועי, נחמד, אדיב מבין ענין ומאוד תקשורתי התאים את הטיפול למצב ונתן מספר אפשרויות להמשך מעקב בהתאם לנוחות שלנו"
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 28 חוות דעת )
"דר' סגייה מקצועית, אדיבה ופונקטואלית..היה תהליך נעים לאורך כל הדרך."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו