דלג לתוכן
האם עצבנות יתר יכולה לפגוע בהתפתחות ההריון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/11/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בטיפולים שנתיים. הכל תקין אצלי ואצל בעלי. עברתי הפלה לאחר שלא ראו עובר ושק חלמון בהריון. זו היתה הפעם הראשונה שנכנסתי להריון, עשו לי בדיקת דם וגילו בעיה של Rh. האם יכול להיות שזו הסיבה שלא נקלטתי? או שההריון לא הצליח? אציין גם שבתחילת ההריון הייתי מאוד חולה עם חום גבוה ודלקת ומאוד עצבנית. האם עצבנות יתר יכולה לפגוע בחודשים הראשונים בעובר עד כדי אי התפתחותו?

תשובה:
סוג הדם שלך אינו סיבה לאי התפתחות הריון בשלביו הראשונים. עצבנות אינה גורמת לחוסר התפתחות הריון.
רופאים בתחום
ד"ר גל מיכאלי-גלר
ד"ר גל מיכאלי-גלר יישור שיניים ולסתות
4.9
( 9 חוות דעת )
"מקצועיות,רגישות,זמינות"
ד"ר אייל ווסוקי
ד"ר אייל ווסוקי עור ומין
5
( 19 חוות דעת )
"רופא מצויין אין על הרופא הזה!! בפעם הראשונה שהגעתי אליו, הגעתי מהמלצה הייתי אצל רופאה אחרת עם הבן שלי עם בעיה נתנה לי אבחון שגוי וטיפול ממש שגוי החלטתי להגיע לד״ר אייל המקסים מאוד הרגיע אותי נתן אבחון שונה ואכן צדק!! ממליתה בחום להגיע אלין גם מאילת."
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו