דלג לתוכן
דלקת באגן אחרי החזרת עוברים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 30/11/2006 תאריך עדכון: 30/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

עברתי החזרת עוברים ולאחר 48 שעות אובחנתי בביח כסובלת מ-P.I.D טופלתי עי אוגמנטין I.V ל-5 ימים ועוד 10 ימים דרך הפה. הייתכן שזהו סיבוך כתוצאה מההחזרה? האם יש נטיה לחזרת המחלה עקב החזרות נוספות?

תשובה:
PID הוא למעשה דלקת אברי האגן שיכולים לכלול את השחלות, החצוצרות והרחם. הסיבה השכיחה ביותר היא חיידקים המועברים במגע מיני או חיידקים של אברי הבטן או הנרתיק. ואולם, גם החזרת עוברים עשויה לגרום לזיהום של הרחם. טיפול כפי שקיבלת בהחלט מתאים ועשוי למנוע סיבוכים של המחלה. הדבר אינו מחייב כלל שבעתיד תביא החזרת עוברים לסיבוך דומה, ורוב הסיכויים שתעברי זאת בשלום. בהצלחה. דר' איציק לוי מומחה בפנימית ובמחלות זיהומיות
רופאים בתחום
ד"ר חיים שטארקר
ד"ר חיים שטארקר כירורגיה אורתופדית
4.9
( 11 חוות דעת )
"הטיפול אצל ד"ר חיים היה מקצועי ונעים מאוד. הוא הפגין סבלנות, ידע רב ויחס אישי שהעניק תחושת ביטחון ונוחות."
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
5.0
( 91 חוות דעת )
"מסביר מצויין קשוב לשאלות"
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
מומחית למחלות עור ומין, מומחית למחלות שיער
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו