דלג לתוכן
הריון - נטילת אנטיביוטיקה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/02/2007 תאריך עדכון: 08/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בשבוע ה-22 של ההריון. הצטננתי קשות, והמחלה מלווה בכאבי ראש חזקים מאד כבר שלושה ימים. מכיוון שאקמול לא עזר לי, רשם לי הרופא מוקסיויט פורטה למשך חמישה ימים מחשש לסינוסיטיס. לאחר שני כדורים אני חשה הקלה משמעותית בכאב הראש וחוששת לקחת את השאר. מה לעש

תשובה:
את צריכה להמשיך לקחת את הכדורים כדי שהסינוסיטיס לא תחזור. מוקסיויט היא אנטיביוטיקה ממשפחת הפניצילין, ומותר להשתמש בה במהלך הריון. אין סיבה לחשוש מפגיעה בעובר. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מודי נפתלי
ד"ר מודי נפתלי עיניים
5
( 3 חוות דעת )
"הטיפול והיחס של ד"ר נפתלי וכל הצוות היו מצויינים. אמליץ לכל מכריי. יישר כוח!"
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
ד"ר דניאל קדר
ד"ר דניאל קדר אורולוגיה
מנהל השרות האמבולטורי אורולוגי וסגן מנהל המחלקה האורולוגית, מרכז רפואי רבין, בלינסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו