דלג לתוכן
על סדרת חיסונים נגד צהבת B .
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/03/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

בתי בת 18.5 חוסנה לצהבת B בתאריכים: 17.7.06 (זריקה I) ו-29.8.06 (זריקה II) את הזריקה ה- III אמורה לקבל החל מתאריך 29.1.07. האם ניתן להקדים את מתן הזריקה השלישית בשלושה שבועות מהתאריך הנקוב ? היא מתגייסת ומעוניינת להשלים את החיסון במסגרת האזרחית של קופת חולים.

תשובה:
חיסון להפטיטיס B, ניתן בשלוש מנות: הראשונה בזמן 0, השנייה 1-2 חודשים לאחר המנה הראשונה, והשלישית 4-6 חודשים לאחר קבלת המנה הראשונה. כך שבמקרה של ביתך אין כל בעיה לקבל את המנה השלישית שלושה שבועות טרם התאריך האמור, הואיל ויעברו כבר 4 חודשים מקבלת המנה הראשונה.
רופאים בתחום
ד"ר נירית כרמי
ד"ר נירית כרמי נוירולוגיה
מומחית בנוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד, קשב וריכוז וליקויי למידה, רופאה בכירה במחלקת שיקום ילדים בית חולים "ספרא" תל השומר
ד"ר דוד ויגודה
ד"ר דוד ויגודה כירורגיה פלסטית
יועץ במרפאה לטיפול בפצעים קשיי ריפוי וכירורגיה פלסטית במחוז הדרומי של שרותי בריאות כללית
פרופ' שלמה שניבאום
פרופ' שלמה שניבאום כירורגיה
מומחה בכירורגיה כללית ואונקולוגית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו