דלג לתוכן
הפרשה מהשד עם שימוש בגלולות למניעת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/03/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 23. בשבוע שעבר קיבלתי מחזור. אני נוטלת גלולות יסמין באופן סדיר. במהלך המחזור החל לנזול מהשדיים נוזל לבן שקוף. רציתי לדעת מה המשמעות. האם זה עניין הורמונלי נורמלי או שמדובר במשהו אחר?

תשובה:
הפרשה מהשד יכולה להיות חלק מתופעות הלוואי של גלולות למניעת הריון, אך גם יכולה להצביע על פתולוגיה כלשהי. לא ציינת אם ישנם רגישות, נפיחות, אודם באזור השד, או תופעות אחרות, ולכן אם המצב ממשיך, אמליץ לך לפנות לבדיקת גינקולוג. כל טוב, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' יעקב בר
פרופ' יעקב בר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"טיפול מסור מקצועי סבלני"
ד"ר סימון שנהב
ד"ר סימון שנהב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל היחידה להריון בסיכון גבוה במרכז הרפואי ברזילי. מומחה במיילדות וגניקולוגיה.
פרופ' ניר גלעדי
פרופ' ניר גלעדי נוירולוגיה
נוירולוג בכיר, מנהל המערך הנוירולוגי במרכז הרפואי תל-אביב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו