דלג לתוכן
תחושת מחנק בזמן העבודה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

זה שלושה חודשים שתוך כדי ישיבה אני חש לפתע מחנק קל, תחושה של העדר שליטה, ואז נבהל, קם מייד ועושה תנועות כדי לצאת מזה. אני עובד במשרד שאין בו חלון לכניסת אוויר צח, אבל לא בטוח שזאת הסיבה, כי במאמץ איני מרגיש בבעיה של כושר גופני.

תשובה:
חשוב להבין אם תחושת המחנק אותה אתה חווה קשורה גם למחשבות שונות של פחד מן המקום הסגור או ללחץ נפשי כלשהו המלווה את התקופה האחרונה, ואם ישנם סימפטומים נוספים, כמו קוצר נשימה, בחילות וכדומה. על פני הדברים, אם מדובר רק בתחושת המחנק הזו, ייתכן בהחלט שהבעיה היא חוסר חמצן, ולכן אני ממליצה לערוך הפסקות יזומות כל שעתיים-שלוש, לצאת לשאוף אוויר, לחלץ עצמות ולחזור לעבודה. בכל מקרה, אם התופעה חוזרת על עצמה, אני ממליצה לך לפנות לבדיקה אצל הרופא המטפל. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
5
( 10 חוות דעת )
"רופא מקצועי ביותר כייף לשמוע אותו ומסביר מעולה"
ד"ר מוריס ונטוררו
ד"ר מוריס ונטוררו כירורגיה
4.0
( 4 חוות דעת )
"מקצועי מאוד וכן קיבלתי הסבר ברור לגבי מצבי הבריאותי וגישה מאוד נעימה וסבלנית."
ד"ר עירא בכר
ד"ר עירא בכר אורתופדיה
5
( 5 חוות דעת )
"מקצועי ואדיב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו