דלג לתוכן
שימוש בארקוקסיה בנוכחות לחץ דם גבוה ואסתמה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/05/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי כדורים Arcoxia 90 mg לטיפול בבלט דיסק. אני סובל מיתר לחץ דם ומאסתמה, ומטופל באנאלאפריל ופליקסוטייד. האם ניתן לקחת את הכדור?

תשובה:
טיפול בארקוקסיה אינו מומלץ לחולי אסתמה. בנוסף, השימוש בתרופה זו במקביל לשימוש באנאלאפריל יכול לגרום לפגיעה בכליות. כל זה תלוי במשך הטיפול המיועד. אם השימוש הוא כרוני, תופעות לוואי האלה עלולות להיגרם. אם השימוש הוא קצר טווח, ככל הנראה לא תהיה בעיה. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
ד"ר גיל גנוט
ד"ר גיל גנוט אורתופדיה
מנתח בכיר ביחידה לכף הרגל והקרסול במרכז הרפואי וולפסון בחולון
ד"ר נמרוד נחמיאס
ד"ר נמרוד נחמיאס אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית, מנתח עמוד שדרה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה אורתופדית - מרכז רפואי רבין בית חולים השרון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו