דלג לתוכן
הסיבה למתן פרוגסטרון בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/06/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בשבוע ה-18 להריון, הרופא נתן לי טיפול בפרוגסטרון פעם בשבוע למשך 4 שבועות עקב לידה מוקדמת בעבר (בשבוע ה-22), כתוצאה מזיהום מגורם לא ידוע. האם יש סכנה לעובר או לי בנטילת פרוגסטרון בשלב זה של ההריון?

תשובה:
אין סכנה לעובר מלקיחת פרוגסטרון. פרוגסטרון הוא הורמון שמופרש באופן טבעי בגוף במהלך ההריון, ומסייע בהחזקת ההריון. את מקבלת השלמת הורמון באמצעות הכדורים. אני מצרפת קישור לדף מידע על פרוגסטרון מפורטל אינפומד: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=476
רופאים בתחום
ד"ר אייל ווסוקי
ד"ר אייל ווסוקי עור ומין
5
( 19 חוות דעת )
"רופא מצויין אין על הרופא הזה!! בפעם הראשונה שהגעתי אליו, הגעתי מהמלצה הייתי אצל רופאה אחרת עם הבן שלי עם בעיה נתנה לי אבחון שגוי וטיפול ממש שגוי החלטתי להגיע לד״ר אייל המקסים מאוד הרגיע אותי נתן אבחון שונה ואכן צדק!! ממליתה בחום להגיע אלין גם מאילת."
מרפאת פירוב דנט
מרפאת פירוב דנט רפואת שיניים
4.9
( 13 חוות דעת )
"חוויה טובה"
ד"ר ירון אבני
ד"ר ירון אבני רפואת שיניים
מנהל מרפאה רב תחומית ורופא שיניים בעל ניסיון של יותר מ- 30 שנה בתחום רפואת השיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו