דלג לתוכן

תחושת רעד בתוך הראש - תסמין של חרדה או של טיפול תרופתי?

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/12/2008 תאריך עדכון: 18/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני סובלת מחרדה ומטופלת ב-60 מ"ג סימבלטה ליום לאחר שציפרלקס הפסיק לעזור, ובנוסף, בחצי כדור קלונקס. לאחרונה חזרו הסחרחורות, והחלה תחושה מוזרה של רעד בתוך הראש, למרות שהרעד אינו חיצוני. אני בלחץ, וחוששת שישנה בעיה בראש. מה מקור הרעד?

תשובה:

התופעה של תחושת רעד בתוך הראש; יכולה להיות קשורה לחרדה (ברוב המקרים) או לתרופות (במיעוט המקרים). אנא התייעצי עם הפסיכיאטר/ית המטפל. חשוב להבין מתי בדיוק את מתחילה להרגיש את הרעד ומהו היחס בין מועד הופעת הרעד לבין מועדי נטילת התרופות. חשוב לברר גם אם ישנן תופעות נוספות כלשהן שיכולות לכוון למקורה של הבעיה. הרופא המטפל ישאל אותך את השאלות המכוונות אשר יאפשרו להגיע לאבחנה מדויקת של מקור הבעיה. לפי הממצאים המדויקים אפשר יהיה להמליץ על הטיפול המתאים, שיכול להיות תרופתי או פסיכולוגי. בהצלחה, ד"ר איילת אביטל-מגן - פסיכיאטרית

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' דן בוסקילה
פרופ' דן בוסקילה פנימית
פרופ' אדי קרניאלי
פרופ' אדי קרניאלי אנדוקרינולוגיה
ד"ר עמיקם טל
ד"ר עמיקם טל פסיכיאטריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו