דלג לתוכן
בעיות לאחר עקירת שן בינה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/01/2007 תאריך עדכון: 01/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני 8 ימים עברתי עקירה כירוגית של שן בינה. יש לי 2 שאלות: 1. אני לא מצליחה לפתוח את הלסתות. 2. הלשון שלי רדומה (אני דואגת שיש פגיעה בעצב וזהו מצב בלתי הפיך). במשך התקופה אני לוקחת אוגמנטין 875.

תשובה:
קושי בפתיחת הפה ורגישות במפרקי הלסת הם סימפטומים נפוצים לאחר עקירה ואין סיבה לדאגה. יש להימנע מאכילת מאכלים קשים ולהגביל את פתיחת הפה כדי לתת מנוחה למפרקי הלסת. קומפרסים חמים יכולים לעזור. לגבי ההירדמות בלשון, גשי לרופא השיניים שלך ובררי את העניין. פגיעה בעצב הלשון היא סיבוך של עקירת שן בינה, אך יש לברר שאכן בכך מדובר. יש להשלים את נטילת האנטיביוטיקה על פי הוראות הרופא. חג אביב שמח ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
ד"ר אילן הוכמן
ד"ר אילן הוכמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 11 חוות דעת )
"החוויה היית מושלמת, מפגישת הייעוץ וכל תהליך הניתוח, והכי חשוב התוצאה לאחר ניתוח! הכל היה מושלם מקצועי ואישי ממליץ בחום !"
ד"ר שלמה דוידוביץ
ד"ר שלמה דוידוביץ נוירוכירורגיה
4.9
( 47 חוות דעת )
"ד״ר שלמה דוידוביץ לא מיהר לנתח. בדק שלח לזריקה אפידורלית תחת שיקוף ועוד וכשזה לא עזר ( 7 חודשים) נאות לנתח ואחרי שעתיים נסעתי הביתה אלא שבדיוק בשעה הזאת היתה הפגנה ובמקום להגיע אחרי שעתיים זה לקח 6 שעות אבל לא קשור ככלל לרופא"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו