דלג לתוכן
האם יש קשר בין היפרדות רשתית לשימוש בסיאליס?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/01/2008 תאריך עדכון: 01/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 62. לאחרונה עברתי ניתוח להצמדת רשתית לאחר היפרדות הרשתית. לפני היפרדות הרשתית השתמשתי בכדורי סיאליס. האם יש קשר בין לקיחת הסיאליס לבין היפרדות הרשתית?

תשובה:
היפרדות רשתית מתבטאת בהתנתקות הרשתית מן השכבה בגלגל העין (דמית) אליו היא מחוברת. תופעה זו מתרחשת בדרך כלל כאשר חורים ברשתית מאפשרים לנוזל הזגוגי של גלגל העין להצטבר בין הרשתית לבין הדמית, ואז באזור הפגוע של הרשתית יש אובדן ראייה. הטיפול הוא ניתוחי. לא ידוע לי על קשר בין שימוש בסיאליס (Tadalafil) לבין היפרדות רשתית. לעוד מידע אודות התרופה, לחץ על הקישור הבא: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=359

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דביר גור
ד"ר דביר גור יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.8
( 6 חוות דעת )
"דוקטור גור רופא מעולה!! רגיש מתחשב סבלני ומקצועי"
ד"ר נאסים אלקרנאוי
ד"ר נאסים אלקרנאוי אורתופדיה
מומחה לכירורגיה אורתופדית
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 20 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה מהביק ! גם מהטיפול המקצועי וגם מהיחס הנעים והאישי של ד״ר הילטון ושל כל הצוות ! המקום נקי ויפה - אווירה ממש נעימה - תמיד כיף לי לבוא ולפגוש את כולם !"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו