דלג לתוכן
עלי לעבור בדיקת CT חזה. שמעתי שמזריקים יוד כחומר ניגוד. מאחר ואני רגישה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/04/2005 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

עלי לעבור בדיקת CT חזה. שמעתי שמזריקים יוד כחומר ניגוד. מאחר ואני רגישה מאד ליוד, האם ניתן לבצע CT ללא יוד, וכיצד זה משפיע על תוצאות הבדיקה ?

תשובה:
עבור רוב האינדיקציות, ניתן לבצע את הבדיקה ללא חומר ניגוד. אומנם הבדיקה פחות טובה, אולם ברוב המקרים עודנה אבחנתית.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אינה צורן רוזנטל
ד"ר אינה צורן רוזנטל המטולוגיה
מנהלת שירות פנימי המטולוגי ברמב"ם. מומחית ברפואה פנימית, בהמטולוגיה ובקרישת דם
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
ד"ר דוד חובל
ד"ר דוד חובל גסטרואנטרולוגיה
4.7
( 123 חוות דעת )
"אדיב ומרגיע. מחייך ואנושי בהחלט מוריד מפלס לחץ ומעלה את מפלס הרוגע"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו