דלג לתוכן
שאלתי היא: האם כל תרופה שאני נוטל נושאת עימה תופעות לוואי ואז אני צריך ל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/04/2003 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

שאלתי היא: האם כל תרופה שאני נוטל נושאת עימה תופעות לוואי ואז אני צריך ליטול תרופה אחרת על מנת להוריד את תופעות הלוואי ואין לזה סוף? האם בכלל זה כדאי ליטול תרופות או שעדיף לסבול בשקט ???

תשובה:
תלוי מה הבעיה הקלינית ומהן תופעות הלוואי. תמיד ברפואה יש לשקול תועלת מול סיכון. מומלץ להתייעץ עם הרופא שלך לגבי הטיפול המתאים ביותר שלא יכביד עליך.
רופאים בתחום
ד"ר ולדימיר גולדמן
ד"ר ולדימיר גולדמן אורתופדיה
מנהל שירות תיקון דפורמציות והארכות גפיים במחלקה האורתופדית בהדסה עין כרם.
פרופ' אמנון זיסמן
פרופ' אמנון זיסמן אורולוגיה
אורולוג מנתח, מנהל המחלקה האורולוגית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא)
פרופ' לנדאו דניאל
פרופ' לנדאו דניאל ילדים
5.0
( 59 חוות דעת )
"הפרופסור דניאל לנדאו מקצועי מאוד הסביר את ממצאי הבדיקה בצורה ברורה ונגישה, תוך התייחסות לכל שאלה שהעלתי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו