דלג לתוכן
אני בהריון שבוע 8+ ובבדיקות השגרתיות התגלתה דלקת בדרכי השתן. הרופא רשם
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/01/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בהריון שבוע 8+ ובבדיקות השגרתיות התגלתה דלקת בדרכי השתן. הרופא רשם לי מרשם לזינט. אני קצת חוששת, האם התרופה עלולה לפגוע בהתפתחות העובר ? אציין כי אני רגישה לסולפה.

תשובה:
אין עדות לנזק של זינט לעובר בהריון.
רופאים בתחום
פרופ' ישראל מייזנר
פרופ' ישראל מייזנר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל יחידת האולטרה-סאונד בבי"ח בילינסון
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
ד"ר עירא בכר
ד"ר עירא בכר אורתופדיה
5
( 5 חוות דעת )
"מקצועי ואדיב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו