דלג לתוכן
אגיסרק (בטאהיסטין) למחלת מנייר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/01/2010 תאריך עדכון: 16/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 67. רופא אף-אוזן-גרון נתן לי כדור אגיסרק 16. האם יש לתרופה הזאת תופעות לוואי? האם להמשיך לקחת את הכדור הזה? אם כן, כמה זמן?

תשובה:
אגיסרק (בטאהיסטין) הוא תרופה המשמשת לטיפול בחולים הסובלים ממחלת מנייר. מחלה זו, הנגרמת בשל לחץ מוגבר של הנוזל באוזן התיכונה, גורמת לסחרחורת, בחילה וטנטון (צפצוף באוזן). בטאהיסטין מקילה את התסמינים האלה. התרופה נסבלת על ידי רב החולים, ותופעות הלוואי האפשריות שלה הן בחילה והפרעות עיכול. עליך להתייעץ עם הרופא שמכיר אותך לגבי משך הטיפול, בכל מקרה, לא מומלץ להפסיק את הטיפול ללא ייעוץ רפואי, מכיוון שהתסמינים עלולים לחזור. איחולי בריאות ד"ר אורלי שניידר - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
ד"ר דוד אוריון
ד"ר דוד אוריון נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי וזה מקנה סופר ביטחון בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
מרפאת פירוב דנט
מרפאת פירוב דנט רפואת שיניים
4.9
( 13 חוות דעת )
"חוויה טובה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו