דלג לתוכן
עגיל בטבור 1
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/01/2010 תאריך עדכון: 25/12/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 13. עשיתי עגיל בטבור לפני 9 ימים. האם החור יישאר החור ולא יתאחה גם אם אוציא את העגיל? אם הוא יתאחה, כמה זמן זה לוקח? מהם החסרונות אם יישאר חור לאחר שאוציא את העגיל?

תשובה:
אין זמן מדוייק שאחריו החור מתקבע. מקובל להשאיר את העגיל המקורי למשך לפחות שבועיים עד חודש על מנת שהחור יתקבע. אם אינך מעוניינת בחור, ככל שתוציאי את העגיל מוקדם יותר, סביר יותר שהחור ייסתם. חור שנשאר לאחר הוצאת העגיל הוא לרוב חסר משמעות מבחינה רפואית, אלא אם כן התרחש זיהום בזמן הניקוב או בזמן שהעגיל נמצא בחור. בכל מקרה, גם אם את משאירה את העגיל וגם אם את מעוניינת להיפטר מהחור, הקפידי לחטא את המקום בעזרת אלכוהול, וכן היי עירנית לשינויים כמו אדמומיות או נפיחות. אם אלה יופיעו, פני לרופא לקבלת טיפול. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 26 חוות דעת )
"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
ד"ר יהונתן קפלן
ד"ר יהונתן קפלן עור ומין
4.9
( 155 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו