דלג לתוכן
הסיבות לעליה ברמת הטריגליצרידים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/01/2009 תאריך עדכון: 16/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 39, נשואה עם 3 ילדים, ועוברת טיפולי פוריות. בשנה שעברה, בבדיקות דם שגרתיות, נמדד ערך של 111 בבדיקת גלוקוז אחרי צום. הייתי במעקב אצל דיאטנית, אך לאט לאט עזבתי את הדיאטה ועברתי לאכול כרגיל, לא השתוללתי אבל גם לא הקפדתי על הדיאטה. לפני כשבוע ע

תשובה:
טריגליצרידים הם שומנים המורכבים מגליצרול המחובר לשלוש מולקולות של חומצות שומן. רמה טריגליצרידים גבוהה יכולה לנבוע ממספר סיבות, בינהן עודף משקל, צריכת יתר של שומן והיסטוריה משפחתית. אחד ההסברים האפשריים לתוצאות שאת מתארת הוא שצמצמת את צריכת הסוכר בתפריט, אך לא את צריכת השומנים. תוכלי לקרוא עוד על טריגליצרידים ולמצוא הנחיות תזונתיות לטיפול בעודף בפורטל אינפומד: http://www.infomed.co.il/disease-295/
רופאים בתחום
פרופ' יצחק ברוורמן
פרופ' יצחק ברוורמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה
ד"ר בועז גבאי
ד"ר בועז גבאי עור ומין
5
( 5 חוות דעת )
"ד״ר בועז גבאי רופא מומחה מעולה ואנושי. ממליץ בחום!"
ד"ר אלכסנדר אדלמן
ד"ר אלכסנדר אדלמן אורתופדיה
אורתופד מנתח מומחה -מומחה להחלפות מפרקים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו