דלג לתוכן
אני נוטלת את התרופה ציפרלקס כבר כחודשיים, אך אין כל שיפור במצבי (דיכאון,
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/01/2005 תאריך עדכון: 20/08/2019
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נוטלת את התרופה ציפרלקס כבר כחודשיים, אך אין כל שיפור במצבי (דיכאון, חרדות וחוסר ריכוז). האם מומלץ במקרה כזה להעלות מינון (אני נוטלת כדור אחד - של 10 מג) או להחליף תרופה ? בנוסף - האם ייתכן שהתרופה מגבירה בעיות ריכוז, והאם העלאת המינון עלולה

תשובה:
אם לאחר חודשיים אין כל שיפור, יש בהחלט לשקול העלאת מינון התרופה או החלפתה, וזאת יש לעשות בעזרת פסיכיאטר. אי שקט וחוסר ריכוז הם חלק מתסמיני דיכאון, כך שייתכן שזה מקורם, אם כי ישנם דיווחים שהתרופה ציפרלקס עשויה לגרום לאי שקט במקרים מסוימים.
רופאים בתחום
ד"ר טוני כראם
ד"ר טוני כראם כירורגיה
4.9
( 60 חוות דעת )
"קבלתי הסביר וטיפול מצוין"
ד"ר ניקולאי מנשרוב
ד"ר ניקולאי מנשרוב כירורגיה
סגן מנהל המערך הכירורגי, בית חולים בילינסון | אפשרות להחזר כספי מחברות הביטוח הפרטיות
ד"ר טלי פרידמן
ד"ר טלי פרידמן כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית לעיצוב הגוף, בעלת המרכז הבינלאומי לעיצוב הגוף המתמחה בפתרונות כירורגיים ואסתטיים מקיפים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו