דלג לתוכן
גבר שהפסיק נטילת ציפרלקס ומתקשה לקיים יחסי מין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/04/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

בעלי בן 35 והשתמש במהלך חצי השנה האחרונה בתרופה ציפרלקס. הוא הפסיק עם הכדורים לפני כשלושה וחצי שבועות. ישנה תופעה מוזרה שהוא מתלונן עליה, והיא שלאחר קיום יחסי מין הוא מרגיש חולשה גדולה מאד, שפוגעת בתפקודו היומיומי. אנו מעוניינים בהריון מזה כמה חודשים. כבר יש לנו ילדים. אני בודקת את הביוץ באמצעות ערכת הביוץ, אך הוא מסתפק בפעם אחת בלבד סביב תאריך הביוץ. מה פשר התופעה? כמה זמן מחזיק מעמד הזרע בתוך הנרתיק מאז קיום היחסים?

תשובה:
לא ציינת מה היתה הסיבה שבגללה בעלך לקח ציפרלקס. אם מדובר בדיכאון, יכול להיות שעכשיו, עם הפסקת התרופה חזרה תחושת הדיכאון, ועימה ירידה בחשק המיני וחוסר כוח. בנוסף, לא ציינת מדוע בעלך הפסיק את התרופה, ואם היו לו בעיות בתפקוד המיני תוך כדי השימוש בה. ישנן נשים שמספיקה להן פעם אחת של קיום יחסי מין בשביל להיכנס להריון. אך מובן שבשביל להגדיל את הסיכויים רצוי לקיים יחסי מין לפחות ארבעה ימים סביב מועד הביוץ. כתבת שיש לך ילדים, ואת ודאי יודעת מה את צריכה בשביל להיכנס להריון. אולי כדאי שבעלך יפנה לטיפול. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 37 חוות דעת )
"פגשתי רופא מומחה בתחומו שמחוייב לחלוטין לבריאות המטופל שלו ההסברים שלו הצליחו לגרום לי להבין מה עבר עלי ומה קורה לי כרגע ואמור להתפתח בעתיד"
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 65 חוות דעת )
"דר מורבניק מקצוען ועובד ברגישות רבה. ממליצה בחום"
פרופ' יצחק ברוורמן
פרופ' יצחק ברוורמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו