דלג לתוכן
טיפול ברואקוטן בנוכחות תת-פעילות בלוטת התריס ודיכאון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/04/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 33 וסובלת משומנים לבנים בעור הפנים מגיל 15 עד היום. קראתי כאן על טיפול בתרופה רואקוטן. אני נוטלת את התרופה אפקסור לטיפול בדיכאון. אני גם סובלת מתת-פעילות של בלוטת התריס. לכן הייתי רוצה לדעת אם אני יכולה לקחת רואקוטן.

תשובה:
לא ידוע על אינטרקציה בין-תרופתית בין רואקוטן לבין האפקסור או בין רואקוטן לבין אלטרוקסין (אם את נוטלת תרופה זו לתת-פעילות של בלוטת התריס). אולם אני ממליצה לך בכל מקרה להיוועץ עם הפסיכיאטר המטפל שלך. בברכה, ד"ר שירי אורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר עומר טהה
ד"ר עומר טהה עור ומין
רופא בכיר במחלקת עור, אחראי מרפאת גידולים, אחראי חדר ניתוח אמבולטורי - דרמטוכירורג, ביה"ח בילינסון
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
פרופ' גיל סוירי
פרופ' גיל סוירי נוירוכירורגיה
5
( 8 חוות דעת )
"המקצועיות והאחריות היתה מורגשת לאורך כל התהליך, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו. פרופ סוירי נתן לי תחושת בטחון והרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו