דלג לתוכן
מזה כ- 4 חודשים יוצאת לי ליחה ירוקה, במיוחד בבוקר עם הקימה, ואח"כ במשך ה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/06/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

מזה כ- 4 חודשים יוצאת לי ליחה ירוקה, במיוחד בבוקר עם הקימה, ואח"כ במשך היום אני חשה כאילו קוצר נשימה, וכשאני מאלצת את עצמי להשתעל זה לפעמים לוקח הרבה זמן, ואז אני יכולה להשתחרר בפליטה נוספת של ליחה סמיכה ירוקה. בבקשה המליצו כיצד עלי לטפל בחיסול הליחה.

תשובה:
ליחה היא צבר הפרשות שנובע מריבוי הפרשות בדרכי הנשימה והריאות. כאשר יש מצב בו יש עודף ליחה למשך זמן ארוך, ראשית יש לברר מה גורם לליחה - האם מדובר בחיידק, נגיף או בעיה אחרת. זאת ניתן לעשות בבדיקה קלינית, בדיקות דם והדמיה, וכן בבדיקת הכיח עצמו לתרבית ולהסתכלות תחת מיקרוסקופ. לאחר הבירור, הטיפול ניתן בהתאם לבעיה שגורמת אותו. בנוסף ישנן תרופות שמרככות כיח סמיך כמו מוקומיסט למשל.
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 74 חוות דעת )
"❤️"
ד"ר נמרוד פרבר
ד"ר נמרוד פרבר כירורגיה פלסטית
כירורגיה פלסטית, ניתוחי מוהס ואסתטיקה רפואית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו