דלג לתוכן
על עקירת שיני בינה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

רציתי לדעת אם יש אפשרות לקבל הסבר בנושא עקירת שן בינה בניתוח כירורגי. אני ערה לכך שזה עניין אינדיבידואלי. עם זאת, אשמח לקרוא ולדעת על הנושא - בעקבות 2 עקירות שעברתי בעצמי (עליונה ותחתונה). ראיתי שמספר התפרים וגודל הצלקת גדול משחשבתי. הצלקת מתחילה ממיקום שן הבינה העליונה ומגיעה מטה עד לתחילת הסנטר. האם זה נורמלי?

תשובה:
כאשר עוקרים שן בינה יש צורך, לעיתים, בחתך נוסף כדי לאפשר גישה לשן הכלואה. אין סיבה לדאגה, לאחר מספר שבועות הרקמה עוברת ריפוי מלא ולא נשאר זכר לעקירה. בנוסף, תוכלי לחפש במנוע החיפוש באתר "שן בינה" או "עקירה" ולמצוא מידע נוסף בנושאים אלו. בברכה, ד"ר מיכאל אבא - רופא שיניים
רופאים בתחום
ד"ר מרים ברן
ד"ר מרים ברן פסיכיאטריה
רופאה בכירה פסיכיאטרית מבוגרים
פרופ' לאון גרינהאוס
פרופ' לאון גרינהאוס פסיכיאטריה
פסיכיאטר מומחה באבחון וטיפול דיכאון, חרדה, מאניה דיפרסיה ומצבים פסיכיאטרים מורכבים-פרופסור אמריטוב האוניברסיטה העברית, לשעבר מנהל בית חולים
ד"ר ג'רמי מולד
ד"ר ג'רמי מולד נוירולוגיה
5
( 16 חוות דעת )
"מקצועית ואנושית"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו