דלג לתוכן
אנמיה עקב חוסר ברזל (3)
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 02/10/2010 תאריך עדכון: 08/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 41. לאחרונה עברתי בדיקות דם ואיני יודעת איך לפענח אותן. להלן הממצאים: המוגלובין 11.9 פריטין 2.94 B12 203 IRON 59 אני מרגישה בדרך כלל טוב, אבל לאחרונה אני מאוד עייפה במשך היום. האם הבדיקות מעידות על משהו לא תקין?

תשובה:
תוצאות בדיקת הדם שלך מצביעות על אנמיה עקב חוסר בברזל. בנוסף לכך, רמת הוויטמין B12 שלך נמצאת בגבול התחתון של הנורמה, וגם חסר זה יכול לגרום לאנמיה. אנמיה בהחלט גורמת לעייפות. ישנם גורמים רבים היכולים לגרום לאנמיה עקב חוסר בברזל או עקב חוסר ויטמין B12. אמליץ לך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך. הוא ישלח אותך לבירור שיגלה את הגורם הספציפי לאנמיה וכך תוכלי לקבל את הטיפול הנכון. מידע נוסף תוכלי לקרוא בתשובות הבאות: http://www.infomed.co.il/questions/q_082409_10.asp
רופאים בתחום
ד"ר עלוית ענבל וולף
ד"ר עלוית ענבל וולף עיניים
4.9
( 9 חוות דעת )
"הגעתי לד"ר וולף בגלל בעיה רפואית שאני מתמודדת איתה זמן רב ולא אובחנה .דר וולף בעלת ידע רחב איבחנה את הבעיה ונתנה טיפול נכון.דר וולף מקצועית ומאוד סבלנית .תודה רבה"
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן כירופרקטיקה
כרופא כירופרקט אני מעניק לכם כירופרקטיקה עדינה-טיפול הכי יעיל לפריצות דיסק ומפרקים אחרים בגוף
ד"ר שירית כזום בייזר
ד"ר שירית כזום בייזר קרדיולוגיה
5
( 6 חוות דעת )
"זה מתחיל עם מבע הפנים הנעים, המבט בעיניים, דאגה אמיתית, סבלנות ורוגע עם טיפה הומור- כל זה כבר מרפא! גישת רפואה שלא הכרנו! תודה מעומק הלב (תרתי משמע)."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו