דלג לתוכן
על מה מעיד ערך גבוה בבדיקת CRP?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 05/01/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

לאחרונה אני מרגיש לחץ ונפיחות פנימית ברגליים, כאבים, עייפות ואי-נוחות. עשיתי בדיקות דם ובין התוצאות היו: c-reactive protein גבוה 0.42 rheumatoid factor גבוה 9.81 % Macro נמוך 0.2 % Micro נמוך 0.8 % Hypo נמוך 0.3 Vitamin B12 נמוך 233 אודע לכם אם תענו לי בהקדם מה דעתכם הרפואית.

תשובה:
ערכי הנורמה משתנים בהתאם למעבדה שבה הם נבדקים. באופן עקרוני, רמת B12 תקינה מעל 250 מיקוגרם למיליליטר, אבל רק רמה נמוכה מ-125 נחשבת למחסור בוויטמין. כך שאצלך הרמה נחשבת גבולית. ייתכן שיש מקום לתוסף של הוויטמין. על גורם ראומטואידי תוכל לקרוא באינדקס הבדיקות של אינפומד. בהסבר התוצאות של הבדיקה תוכל ללמוד על המשמעות שיכולה להיות לערך גבוה של גורם זה. http://www.infomed.co.il/medTest4.asp?tID=191
רופאים בתחום
פרופ' לנדאו דניאל
פרופ' לנדאו דניאל ילדים
5.0
( 59 חוות דעת )
"הפרופסור דניאל לנדאו מקצועי מאוד הסביר את ממצאי הבדיקה בצורה ברורה ונגישה, תוך התייחסות לכל שאלה שהעלתי."
ד"ר רחל בן חיון
ד"ר רחל בן חיון נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו