דלג לתוכן
מדוע ייצור עודף של אסטרדיול יכול לפגוע בסיכויים להרות ?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 05/07/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

מדוע ייצור עודף של אסטרדיול יכול לפגוע בסיכויים להרות ?

תשובה:
כחלק מבירור אי פוריות נהוג לבצע מדידה של רמת אסטרדיול בדם. אסטרדיול הוא הצורה החשובה והשכיחה ביותר של אסטרוגן בגוף, המיוצר ע"י השחלה. רמה גבוהה מדי שלו עשויה להפריע לתהליך התקין של בחירת זקיק, צמיחת רירית הרחם והביוץ. לעיתים רמה גבוהה תצביע על הפרעה לפוריות ביחס לגיל.
רופאים בתחום
ד"ר אריאל ונדר
ד"ר אריאל ונדר עיניים
רופא עיניים בכיר, מנהל רפואי של iClinic, מנהל תחום הסרת משקפיים בלייזר באינפומד
פרופ' עימאד אבו אל נעאג'
פרופ' עימאד אבו אל נעאג' כירורגיית פה ולסת
5
( 5 חוות דעת )
"הערכתי העמוקה לפרופסור אבו נעאג על מקצועיותו יוצת הדופן ,סבלני ,מסור , אמין , מעניק ביטחון וטיפול מצוין ..תודה ..תודה ...🪻"
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו