דלג לתוכן
וריקוצלה ומיעוט זרע אצל נער בן 17
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 05/07/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 17. לאחר כמה בדיקות רפואיות אמר לי האורולוג שיש לי וריקוצלה (varicocele) בדרגה 3 ו- azoospermia. רציתי לדעת אם עלי לעבור ניתוח וריקוצלה. האם הוא ישפר את כמות הזרע? בנוסף, רציתי לדעת גם אם זה מוריד את הפרופיל הרפואי בצבא? ואם כן, לכמה?

תשובה:
נושא הווריקוצלה נדון רבות באתר, ותוכל למצוא חומר רב ותשובות לשאלות בנושא. אני מצרפת מספר קישורים לתשובות טובות בנושא, מהן תוכל לקבל תשובות לשאלותיך, ועל ידי שימוש במנגנון החיפוש של אינפומד תוכל למצוא מידע נוסף. http://www.infomed.co.il/questions/q_032308_14.asp
רופאים בתחום
ד"ר יואב שטיין
ד"ר יואב שטיין כירופרקטיקה
כירופרקט מומחה
ד"ר מאיר רוח
ד"ר מאיר רוח יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 44 חוות דעת )
"בכל ביקור אצל דוקטור מאיר רוח אני זוכה לקבל יחס מקצועי, רגיש מתוך דאגה ואחריות שמגלה בין אם לאותו עניין שהגעתי ובין אם ביחס לבדיקות נוספות שעשויות להיות משמעותיות עבורי"
פרופ' דרור שובל
פרופ' דרור שובל ילדים
4.9
( 46 חוות דעת )
"רופא מדהים, גישה מצטיינת לילדים, רגיש, אדיב, נחמד מאוד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו