דלג לתוכן
ספירת דם - הסבר תוצאות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/05/2009 תאריך עדכון: 25/12/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 70. זה כשנה נמצאות בבדיקות הדם שלי רמות WBC גבוהות מהנורמה. היות שאני דואגת, אני עושה בדיקות מידי 4-3 חודשים. רמת ה- WBC ממשיכה לעלות במעט בכל בדיקה. כיום התוצאה היא 18.1. אלה שאר הנתונים: NEUT 28.2% LYM 63% LYMP.abs 11.4 UC. abs 056 א

תשובה:
רמה של 18.1 בספירת תאי הדם הלבנים אינו מצביע על לויקמיה. החשד עולה כאשר ישנם עשרות ומאות אלפי תאי דם לבנים, וכאשר מופיעים סימפטומים נוספים. אין קשר ישיר בין נטילת קרסטור, תרופה ממשפחת הסטאטינים, לבין העלייה במספר תאי הדם הלבנים. מידע לגבי התרופה ותופעות הלוואי שלה תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=402
רופאים בתחום
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר
ד"ר ג'וליה ברדה פישלר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף היחס היה מזלזל,קר,לא נעים לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה לא אמליץ להגיע אליה תודה"
ד"ר אינה צורן רוזנטל
ד"ר אינה צורן רוזנטל המטולוגיה
מנהלת שירות פנימי המטולוגי ברמב"ם. מומחית ברפואה פנימית, בהמטולוגיה ובקרישת דם
ד"ר דני רוטמן
ד"ר דני רוטמן אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"הייתה חווית טיפול מאוד נעימה, היה מאוד מקצועי ונחמד, ממליץ לגמרי!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו