דלג לתוכן
שימוש חוזר בקונדום
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/05/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

רציתי לברר האם יש סיכוי שאכנס להריון אם קיימתי יחסי מין עם חבר שלי והשתמשנו באותו קונדום פעמיים. השתמשנו בו פעם אחת, ולאחר כמה זמן שוב באותו הקונדום. הוא לא הוריד את הקונדום בין לבין, אלא רק לאחר הפעם השנייה. הקונדום לא נקרע. האם יש חשש להריון וכדאי שאטול את הגלולה של היום שאחרי?

תשובה:
על פי תיאורך את ככל הנראה מוגנת. אבל לא מומלץ להשתמש בקונדום כמה פעמים. קונדום הוא אביזר חד-פעמי, ושימוש חוזר בו עלול להעלות את הסיכוי לזיהומים ולדלקות בדרכי השתן. כמו כן, שימוש חוזר מקטין את יעילות הקונדום. ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' גיל סוירי
פרופ' גיל סוירי נוירוכירורגיה
5
( 8 חוות דעת )
"המקצועיות והאחריות היתה מורגשת לאורך כל התהליך, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו. פרופ סוירי נתן לי תחושת בטחון והרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות"
ד"ר יהונתן קפלן
ד"ר יהונתן קפלן עור ומין
4.9
( 155 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
פרופ' דרור שובל
פרופ' דרור שובל ילדים
4.9
( 46 חוות דעת )
"רופא מדהים, גישה מצטיינת לילדים, רגיש, אדיב, נחמד מאוד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו