דלג לתוכן
גלולות סרזט אחרי הפסקת הנקה באישה עם שחלות פוליציסטיות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/05/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני אמא לארבעה, בתי הקטנה בת שנה וחודשיים, וכעת סיימתי להיניקה. בשנה האחרונה אני לוקחת גלולות למניעת הריון מסוג סרזט. אובחנתי בעבר כבעלת שחלות פוליציסטיות. האם כדאי לי להמשיך עם הסרזט, או לעבור לגלולת מסוג אחר, שמשלבות גם אסטרוגן?

תשובה:
ניתן להמשיך ולהשתמש בגלולות סרזט גם לאחר סיום ההנקה. גלולות אלו יעילות כמו גלולות משולבות. אני מצרפת תשובה על הגלולה מפורטל אינפומד: http://www.infomed.co.il/questions/q_071507_16.asp
רופאים בתחום
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו