דלג לתוכן
חיידק הליקובקטר פילורי - טיפול
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/05/2009 תאריך עדכון: 13/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

לאחרונה נתגלה אצלי חיידק הליקובקטר פילורי ברמה 6.7. הרופא נתן לי טיפול משולש: אומפרדקס, מוקסיויט, קארין. כבר יותר משבוע אני לוקחת את הטיפול, והוא רק החריף את הסימפטומים. האם כדאי להפסיק את הטיפול? יש לי יותר מ-5 סימפטומים של מחלת הקנדידה. האם יש ק

תשובה:
הטיפול בחיידק הליקובקטר פילורי ניתן למשך כמה שבועות, וחשוב ביותר להשלים אותו. השיפור בתסמינים לא חייב להופיע בימים ראשונים של הטיפול, ולכן אמליץ לך להתמיד בו. אם לאחר שבועיים אין הטבה, אמליץ לך לפנות לרופא שנתן לך את הטיפול להתייעצות. אם הזיהום הפטרייתי הופיע אחרי התחלת הטיפול, יכול להיות כי יש קשר בין השניים, מכיוון שנטילת האנטיביוטיקה החלישה את מערכת החיסון בגופך, דבר שיכול לגרום להופעת זיהום פטרייתי, אך אם הזיהום היה כבר לפני או במקביל, ככל הנראה אין קשר בין השניים. רפואה שלמה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב הפרעות קשב וריכוז
שיפור קשב, ריכוז וחרדה ללא תרופות וללא תופעות לוואי - ייעוץ ראשוני חינם!
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
בלינדה פלדמן
בלינדה פלדמן תזונה ודיאטה
מטפלת ברפואה סינית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו