דלג לתוכן
שלשול ולויקוציטים בבדיקת צואה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/05/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

בתי הקטנה, בת 3.5, סבלה במשך כשבוע מכאבי בטן בינוניים, ולאחר שבוע שלשלה 11 פעמים במשך יממה אחת. השלשול כמעט נפסק. בבדיקת Parasitology היה ממצא של לויקוציטים. האם זה נגמר? הילדה מרגישה כעת טוב.

תשובה:
אין לדעת האם נגמרה המחלה או לא, למרות שאם תדירות השלשולים פחתה, כנראה שזהו הכיוון. נוסף לכך, אם הרגשתה השתפרה, ואם היה חום וכעת אין, נראה כי אכן יש שיפור. חשוב מאוד להקפיד על שתייה מרובה. לויקוציטים בדגימת צואה מצביעים על זיהום בלבד, ולא ניתן לדעת לפי ממצא זה אם הסיבה לשלשול ויראלית או חיידקית. תרגישו טוב! ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אורי נץ
ד"ר אורי נץ כירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
ד"ר יואב שטיין
ד"ר יואב שטיין כירופרקטיקה
כירופרקט מומחה
ד"ר ארקדי ורשבסקי
ד"ר ארקדי ורשבסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים ויילוד
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו