דלג לתוכן
הייתי רוצה לדעת מהם הסימנים של סרטן הושט, והאם נכון שלאדם שהיתה לו דלקת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/05/2002
1 דקות קריאה
שאלה:

הייתי רוצה לדעת מהם הסימנים של סרטן הושט, והאם נכון שלאדם שהיתה לו דלקת בושט ישנו סיכוי לחלות בסרטן הושט

תשובה:
דלקת לא מטופלת בושט, שנמשכת שנים רבות עשויה לגרום להתמרה סרטנית בושט, ולכן כל מקרה של ריפלוקס ובקע סרעפתי הגורמים לדלקות ושט כרוניות מחייב טיפול ומעקב אנדוסקופי. התסמינים מאוחרים וכוללים בעיקר קושי בבליעה.
רופאים בתחום
פרופ' גיל סוירי
פרופ' גיל סוירי נוירוכירורגיה
5
( 8 חוות דעת )
"המקצועיות והאחריות היתה מורגשת לאורך כל התהליך, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו. פרופ סוירי נתן לי תחושת בטחון והרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות"
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 74 חוות דעת )
"❤️"
ד"ר אייל ווסוקי
ד"ר אייל ווסוקי עור ומין
5
( 19 חוות דעת )
"רופא מצויין אין על הרופא הזה!! בפעם הראשונה שהגעתי אליו, הגעתי מהמלצה הייתי אצל רופאה אחרת עם הבן שלי עם בעיה נתנה לי אבחון שגוי וטיפול ממש שגוי החלטתי להגיע לד״ר אייל המקסים מאוד הרגיע אותי נתן אבחון שונה ואכן צדק!! ממליתה בחום להגיע אלין גם מאילת."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו